Novinky
Totálny výpredaj

Vážení zákaznící v období  Od 7.9.2017 do 31.10.2017    Vám prinášame TOTÁLNY VÝPREDAJ na vybrané príslušenstvo na mobily a Spinnery  Príjemné nakupovanie želá  Tím AngelKids

viac
Dobrý Anjel

AngelKids oficiálnym partnerom Dobrého Anjela TÍM AngelKids

viac
Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?

Časté otázky

Úvod Časté otázky Časté otázky

Časté otázky - internetový obchod Dobremobily.sk

1. Aká je záruka na tovar predávaný v internetovom obchode www.angelkids.sk?

Internetový obchod angelkids.sk poskytuje na nový predávaný tovar záruku 24 mesiacov. Dvojročná záručná lehota začína plynúť odo dňa doručenia tovaru, pričom je potrebné nás informovať o prípadných chybách tovaru do 48 hodín od prevzatia tovaru.

Záručná doba sa predlžuje o dobu vybavovania reklamácie a vzťahuje sa aj na tovar predávaný vo výpredajoch.

2. Kedy tovar dostanem?

Pokiaľ má produkt pri objednávaní dostupnosť:

  • na internom sklade: doručíme Vám ho nasledujúci pracovný deň, ak objednávku zrealizujete do 14:00 hod. v pracovný deň a ako spôsob dopravy ste vybrali doručenie kuriérskou službou.
  • Pokiaľ objednávku zrealizujete po 14.00 hod.doručenie tovaru je do 2 pracovných dní.
  • Ak ste si zvolili spôsob dopravy Slovenskou poštou, doručenie nasledujúci pracovný deň nemôžeme garantovať, keďže záleží od Slovenskej pošty.
    V prípade akejkoľvek zmeny dostupnosti tovaru alebo termínu dodania Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.

Spôsoby dopravy:

  • Kuriér : pri zvolení dopravy kuriérskou službou Vám zaručíme dodanie tovaru nasledujúci pracovný deň, pokiaľ zrealizujete objednávku do 14:00 v pracovný deň. Bude Vám zaslaná emailom správa s číslom, pod ktorým môžete na internete sledovať stav Vašej zásielky.
  • Slovenská pošta: pri zvolení dopravy Slovenskou poštou Vám bude tovar doručený do 5 dní. Uloženie balíka na pošte je v lehote 18 dní. Bude Vám vygenerovaná SMS s číslom balíka pod ktorým môžete sledovať zásielku.

3. Prečo sa často menia ceny produktov?

Internetový obchod angelkids.sk sa neustále snaží poskytovať najlepšie ceny na trhu. Aby bolo možné mať vždy skvelé ceny pre našich zákazníkov, sledujeme a upravujeme ich neustále. Pre Vás ako zákazníka je dôležité, že tovar ktorý vložíte do košíka, si budete môcť kúpiť vždy za cenu, ktorá je uvedená v košíku. Dôležité je, skontrolovať si výslednú cenu za nakupovaný tovar ešte pred odoslaním objednávky.

4. Ako tovar reklamovať?

V prípade poruchy produktu zakúpeného v našom internetovom obchode je potrebné na našej stránke v sekcii Reklamáčný poriadok vyplniť Reklamačný formulár, ktorý následne odošlete na uvedenú adresu spolu s tovarom, kópiami dokladov o kúpe a krátky popisom chyby reklamovaného tovaru.

Doklady potrebné k vybaveniu reklamácie:

  • kópia faktúry
  • kópia záručného listu
  • krátky popis chyby tovaru

Celý postup je vysvetlený aj v sekcii reklamačný poriadok

5. Ako mi bude tovar doručený?

Prepravu tovaru zabezpečuje kuriérska služba a Slovenská pošta. Pokiaľ si zvolíte v spôsobe dopravy Kuriéra, tovar Vám bude doručený priamo na Vami uvedenú adresu dodania. Doručenie tovaru pri spôsobe dopravy kuriérom je do 24 hodín.

V prípade voľby dopravy Slovenskou poštou si balík vyzdvihnete po oznámení z pošty. Uloženie balíka na pošte je maximálne do 18 dní. Doručenie tovaru Slovenskou poštou je do 5 pracovných dní.

Všetko o možnostiach a cenách prepravy nájdete v sekcii Poradňa pre zákazníka v časti Doprava a platba.

Copyright 2017 © AngelKids-to najlepšie pre Váš mobil
Follow @TwitterDev

PayPal24 pay